בדרך הביתה, חרדי ממנצ'סטר התמוטט למוות בנתב"ג

    ישראל פריי No Comments on בדרך הביתה, חרדי ממנצ'סטר התמוטט למוות בנתב"ג

    אסון: משפחה חרדית שעשתה את דרכה לביתה באנגליה בחזרה מביקור בישראל, איבדה את אבי המשפחה

    נתב"ג | אילוסטרציה
    22:02
    18.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר הורה: "לנסוע למירון, עד איפה שאפשר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אסון בנתב"ג: משפחה חרדית ממנצ'סטר שסיימה ביקור בישראל, הגיעה בשעות אחר הצהריים לשדה התעופה בן גוריון בדרכה חזרה לביתם שבאנגליה, ולפתע, התמוטט אבי המשפחה. צוותי הרפואה נאלצו לקבוע את מותו.

    כוננים וניידות טיפול נמרץ הוזעקו לאולם היוצאים בשדה התעופה, בעקבות קריאה על גבר שאיבד את הכרתו. כשהגיעו למקום החלו בביצוע פעולות החייאה בתייר, חרדי כבן 50, שהתמוטט במקום. לאחר זמן רב של ניסיונות ממושכים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

    מארגון זק"א שטיפלו באירוע הקשה מסרו: משפחה חרדית שבאה ממנצ'סטר לביקור בן שבוע בארץ והתכוונה לטוס היום בחזרה לביתם נתקלה בטרגדיה קשה שהשאירה אותם לעת עתה בישראל בנסיבות טרגיות.
    בשרוול המטוס בדרכם לטיסה שתיקח אותם בחזרה לביתם, התמוטט אב המשפחה בשנות החמישים לחייו, ככל הנראה בעקבות אירוע לבבי. מתנדבי זק"א בפיקודו של מנדי חביב ביצעו באיש פעולות החייאה שלצערנו לא צלחו ורופא נאלץ לקבוע את מותו.
    שמוליק סגל מפקד זק"א מודיעין עילית שהיה במקום סיפר על המקרה הקשה: "קיבלנו קריאה על התמוטטות בטרמינל 3 בדרך עליה למטוס, כשהגענו ראיתי בני משפחה מודאגים ותוך כדי פעולות ההחייאה באב ניסינו להרגיע את בני המשפחה שהיו בפאניקה". הגופה טופלה ע"י המתנדבים והיא יוצאת כעת לטרמינל 1 לאמבולנס זק"א, המחלקה המשפטית של הארגון השיגה ויתור נתיחה.
    מתנדבי זק"א נשארו עם  אשת המנוח וילדיו והם מלווים אותם לכל אורך הדרך תוך תמיכה מקצועית לנוכח האבדה שתקפה אותם.


    0 תגובות